محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رأی دهند؟ نتیجه انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی اعلام خواهد شد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سردار رادان: «مشهد» اولین پایگاه هوشمندسازی پلیس| قرارگاه نوروزی به‌زودی در کشور فعال می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۷۲۲۰
  • ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
سردار رادان: «مشهد» اولین پایگاه هوشمندسازی پلیس| قرارگاه نوروزی به‌زودی در کشور فعال می‌شود
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد بر ضرورت هوشمندسازی پلیس تاکید کرد و گفت: مشهد اولین پایگاه فراجا در این مسیر خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمدرضا رادان با حضور در مشهدمقدس در جمع خبرنگاران، گفت: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و موضوع سفر‌های نوروزی ایمنی راه و حفظ جان مردم و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در دستور کار پلیس بوده و قرارگاهی در این رابطه در تهران تشکیل شده و به‌زودی در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: تامین امنیت همه مردم و عبور از آن خط قرمز پلیس است  و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام در این خصوص جایگاه ویژه‌ای دارند و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که چتر امنیت را در سراسر کشور گسترش دهیم.

سردار رادان در خصوص نصب دوربین بر روی البسه پلیس گفت: اقدامات ویژه‌ای در این رابطه در دستور کار داریم. استفاده از دوربین‌های مداربسته یکی از ابعاد هوشمندسازی است و این هدف درهمه ابعاد تجهیزاتی، نیروی انسانی و ساختار سازمانی محقق می‌شود.

گفتنی است، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه پروژه هوشمند فرماندهی و کنترل پلیس‌راه و همچنین شبکه زیر ساختی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات  سامانه‌های هوشمند فرماندهی انتظامی خراسان رضوی  را در مشهد افتتاح کرد و دراین رابطه گفت: این شبکه ساختاری  پلیس هوشمند باید در تمامی پلیس‌های تخصصی استان خراسان رضوی توسعه یابد و مشهد مقدس اولین پایگاه توسعه پلیس هوشمند در کشور است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->